ციფრული სარკე სკოლის ციფრული განვითარების შეფასების ინსტრუმენტია. შეფასებას სკოლის სამუშაო გუნდი ახორციელებს, რომელიც სკოლის დირექტორის, ისტ მენეჯერისა და ინოვატორი მასწავლებლებისგან შედგება. პლატფორმაზე მუშაობა ორი მიმართულებით ხდება:
- სკოლის რეპორტის გენერირება - სკოლის ციფრული განვითარება ფასდება ინდიკატორების მიხედვით;
- ციფრული სტრატეგიის შემუშავება - რეპორტზე დაყრდნობით ციფრული სტრატეგია მუშავდება და პლატფორმაზე განთავსდება, განვითარებისთვის შესაბამისი მიზნები და აქტივობები იგეგმება.
- პედაგოგიური ინოვაციები
- ცვლილების მენეჯმენტი
- ციფრული ინფრასტრუქტურა.
სკოლის ციფრული განვითარება 15 ინდიკატორით ფასდება, რომელიც 3 სექციადაა დაყოფილი:
სკოლის გუნდი თითოეულ ინდიკატორს შემდეგი სკალის მიხედვით აფასებს:
ა) შენაცვლება: შემთხვევითი და მცირე მასშტაბის ინოვაციური პრაქტიკის ეპიზოდები, რომელიც რამდენიმე მასწავლებელს მოიცავს, სკოლის ლიდერების კოორდინაციის გარეშე.
სკოლის ციფრული განვითარების თვითშეფასებისთვის სკოლის დირექტორი დარეგისტრირდა dgmirror- ზე (რეგისტაცია გაიარა როგორც დირექტორმა და როგორც ადმინისტრატორმა), სადაც სკოლის დირექტორმა ინდივიდუალურად შეაფასა ჩვენი სკოლის ციფრული ინოვაციები 15 ინდიკატორის მიხედვით - პედაგოგიურ ინოვაციებში, ცვლილებების მენეჯმენტსა და ციფრულ ინფრასტრუქტურაში. ინდივიდუალური შეფასების შემდგომ დირექტორმა, უკვე როგორც ადმინისტრატორმა მოიწვია ,,ციფრული სკოლის'' გუნდის ერთ-ერთი წევრი, მოწვეულმა წევრმა გუნდის დანარჩენ წევრებთან ერთად განიხილა 15 ინდიკატორი, შეაფასეს ციფრული განვითარების დონე ჩვენს სკოლაში. dgmirror-ის დასასრულს pdf ფორმატში ჩამოიტვირთა ინდივიდუალური და ჯგუფური შეფასების მონაცემები. ასევე პროგრამამ დიაგრამაზე ასახა ინდივიდუალური და ჯგუფური თვითშეფასება.
ჯგუფის შეფასება და ინდივიდუალური შეფასება შეაჯამეს გუნდის წევრებმა, გაუკეთდა ანალიზი, იმსჯელეს თუ განვითარების რომელ დონეზეა ჩვენი სკოლა პედაგოგიურ ინოვაციებში, ცვლილებების მენეჯმენტსა და ციფრულ ინფრასტრუქტურაში.
No comments:
Post a Comment